neděle 5. června 2016

Co mi přineslo 290 dní s postcrossingem?

Ano, je to tak. Udělala jsem si malý přehled toho, co mi tento úžasný koníček přinesl. Pokud se vám dere na jazyk otázka, co mě tento koníček stál, zklamu vás, tyto statistiky si raději nevedu. =D

Pomocí stránek http://www.traveltip.org/ jsem si vygenerovala nádhernou mapku států, odkud mi oficiální cestou dorazil pohled. Tady jí máte:






V mapce mám označeno celkem 34 států.
Pohled s nejnižším ID: EA-14453 - Spojené arabské emiráty - 224 uživatelů.
Pohled, který ke mně urazil nejdelší vzdálenost: putoval z Austrálie 13.446 km.
Pohled, který to ke mně měl nejblíže: byl z České Republiky a urazil 91 km.
Největší kuriozity: Sem bych zařadila pohledy, které  mě určitým způsobem překvapily.

1) RU-4608741

Tento pohled mi přišel ze Zelenogradu - Rusko, ale byl psaný pěknou češtinou. Paní mi v něm sdělovala, že ráda cestuje po naší zemi (má to opravdu kousek, že?) a sbírá Pidifrky. Nevycházím z údivu, kam až se tyto naše skvosty dostávají.

2)DE-5119051

Pohlednice Německého Schloss Sigmaringen se na můj seznam dostal díky faktu, že mi v jeden den tyto pohledy dorazily dva, úplně stejné a nezávisle na sobě. Tomu říkám náhoda. =)

3)DE-5005385

Při vybalování tohoto, jak to říci- úkazu, jsem nevěděla, zda se mám jako filatelista-laik radovat anebo být zklamaná z toho, že jsem nedostala pohled. Sdělení na druhé straně této čtvrtky však bylo tak milé, že misky vah převážilo na stranu radosti.

4) DE-4693875

Zatím posledním "pohledem" z mého seznamu je tento Berlín. Vytištěný na běžný papír + dolepený erb a nápis. Ani tento kousek mě nerozhořčil. Obrázky jsou pěkně vybrané, známky z druhé strany šly krásně sundat a písemný vzkaz byl také hodnotný.

Sama za sebe jen málo co odsoudím. Spousta lidí se nám snaží udělat radost, bohužel, jsme různí a každého potěší něco jiného. Proto snahu, když jí vidím, vždy ocením. Samotná jsem stále překvapená tím, že když očekávám krásné poděkování, dostane se mi jen pár slov a naopak, když vím, že posílám pohled, u kterého jsem si nebyla úplně jistá, zda příjemce potěší, ale jiný jsem prostě nesehnala, neměla, přijde mi krásné Hurray plné potěšujících slov a díků.

Jaké skvosty přinesl postcrossing vám?
Těším se na další přehled.

Ať máte u poštovních schránek stále radost. =) 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakékoliv připomínky, dobré i špatné, pokud budou psané se slušností. =)



blogger template by lovebird