sobota 30. ledna 2016

O mém novém zájmu

Dlouho jsem odolávala, ale prostě se s vámi podělit musím.

Od srpna loňského roku jsem propadla novému koníčku, který mě zahrnul informacemi, donutil mě konečně něco udělat s mou angličtinou a "sežral" mi spoustu času, vlastně i peněz. =D.  Schválně jestli poznáte o čem je řeč?



Hlavním jazykem v tomto projektu je angličtina, jedná se o komunikační prostředek, pravda pro někoho možná zastaralý, objevujete pomocí něho celý svět, už víte? Ano! Je to POSTCROSSING! =)

Je zajímavé, že o Postcrossingu jsem se dozvěděla už v roce 2014, na vesnické slavnosti dobrovolných hasičů. Byl tam postarší pán, který nám vyprávěl, že posílá pohlednice do celého světa. Už tehdy mě ten nápad hrozně zaujal, ani nevím, proč jsem se hned nezaregistrovala.

Nyní je čas na pár užitečných odkazů, kde naleznete všechny potřebné informace, kdyby jste se chtěli o mém novém koníčku dozvědět více:

https://www.postcrossing.com/
http://postcrossing.cz/

Najednou se mi rozšířily úžasné obzory. Nejen, že se lepší můj Zeměpis, například když jsem posílala pohlednici do Trinidadu a Tobaga, ale zároveň zjišťuji kolik je všude kolem nás nádherných míst- i v ČR, fotí je například úžasný fotograf Ladislav Renner, jehož pohlednice jsem si okamžitě zamilovala a nejraději bych všechna ta místa navštívila, jak často vychází u nás v ČR poštovní známky a jaká množství jich je. Nehledě na to, že jsem ani nevěděla kolika korunové známky patří na pohlednice u nás nebo v cizině. =)

Systém je podle mého celkem dobře propracovaný-> vylosujete si adresu příjemce a identifikační kód, který je napíšete čitelně a viditelně na pohled-> příjemce má vytvořený profil na němž má informace o sobě, o svých zájmech, případně jaké pohledy by mu udělaly zadost = to je pouze doporučení, držet se ho můžete, ale nemusíte-> pohled odešlete a až doputuje na určené místo, příjemce ho podle ID zaregistruje a vy můžete losovat novou adresu, případně k vám obratem putuje pohled - od někoho jiného. Samozřejmě nemůže být úplně dokonalý a existuje riziko, že vámi poslaný pohled prostě na místo určení nedorazí, případně ho příjemce nezaregistruje. Jen si vezměte kolika lidem pohled projde rukama, třeba na cestě do USA.

Zde je koláž části pohledů, které mi dorazily. V dalších článcích vás s nimi podrobněji seznámím.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakékoliv připomínky, dobré i špatné, pokud budou psané se slušností. =)



blogger template by lovebird